15:48 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک ملی

شستا ساختمان باشگاه پرسپولیس را هم توقیف کرد
نماد برتر- شستا بعد از به مزایده گذاشتن هفته پیش ساختمان فدراسیون فوتبال ، اقدام به توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس برای دریافت بخشی از طلب دو میلیون یورویی کرد .
شستا درباره اقدام حقوقی و طلب دو میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال توضیح داد
نماد برتر- شستا درباره اقدام حقوقی برای دریافت طلب دو میلیون یورویی و به مزایده گذاشتن ساختمان فدراسیون فوتبال ، توضیح داد .
تشکیل بزرگترین بانک ایران با سپرده۴۷۰ هزارمیلیاردی/ ۵۰ درصد فراتر از بانک ملی
نماد برتر- معاون نظارت بانک مرکزی از تشکیل بزرگترین بانک ایران با سپرده ۴۷۰ هزار میلیارد تومانی با ادغام ۵ بانک و مؤسسه با سپه خبر داد.
۵ بانک از دو روز دیگر به ۳۰ میلیون سهامدار عدالت وام می دهند
نماد برتر- معاون سپرده گذاری مرکزی گفت:۳۰ میلیون سهامدار عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند می توانند از دو روز دیگر در ۵ بانک بورسی و دولتی وام دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند.
عرضه بلوک ۷.۸ درصدی سهام چین چین لغو شد + دلیل
نماد برتر- عرضه بلوک ۷.۸ درصدی سهام شرکت چین چین که مقرر شده بود ۴ آذر انجام شود با انصراف عرضه کننده، لغو شد.
شرایط و زمان عرضه بلوک ۷.۸ درصدی "غچین" به بیش از قیمت تابلو
نماد برتر- زمان و شرایط عرضه بلوک ۷.۸ درصدی سهام شرکت چین چین توسط یکی از سهامداران عمده اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.
دلایل هجوم به بورس ، دو وظیفه اصلی و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس تهران با توضیح درباره دلایل هجوم به بورس، دو وظیفه اصلی این بازار و سه مؤلفه برای صلاحیت رقابت بازار گفت: در بازه پنج‌ساله بورس از تمام بازارها بهتر است.
رشد شاخص های جهانی در پی خبر کشف واکسن
نماد برتر- بازار اوراق قرضه در معاملات امروز در بازارهای جهانی با روند کاهشی همراه شد در حالی که شاخص ها روند مثبتی را به ثبت رساندند.
جزئیات ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت
نماد برتر- معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی از جزییات ارائه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت را اعلام کرد.
عرضه بلوک۱۰۰ درصدی زیرمجموعه صدا و سیما با قیمت ۱۶.۷ میلیونی
نماد برتر- شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۰۰ درصدی شرکت زیرمجموعه صدا و سیما توسط سازمان خصوصی سازی در بازار سوم معاملات فرابورس با قیمت ۱۶.۷ میلیون تومانی برای هر سهم اعلام شد.
آمار بزرگترین بانک دولت از فروش ۵.۶ هزار میلیارد تومانی سهام و املاک
نماد برتر- بزرگترین بانک دولت طی نیمه اول سال جاری اقدام به واگذاری اموال مازاد و سهام شرکت به ارزش ۵.۶ هزار میلیارد تومان کرد .
بازارهای جهانی چگونه بسته شدند
نماد برتر- بورس این هفته را با روزهای حساس و سرنوشت‌سازی دنبال می‌کند. بازار سهام حالا زودتر از قبل محافظه‌کاری خود را آغاز کرده و بورس بازان با این میدان ریسک پا به میدان معاملات ‌گذاردند.
آغاز افزایش کارمزد خدمات بانکی از آذرماه
نماد برتر- طبق اعلام بانک مرکزی بخشنامه تغییرات اعمال شده در کارمزد خدمات بانکی به بانک‌ها ابلاغ شده است و از اول آذر ماه اجرا می‌شود.
"وبانک" به سود نرسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران) در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود سودی کسب نکرد.
"وبانک" به ازای هر سهم ۵۰۵ ریال سود ساخت
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (سرمایه گذاری بانک ملی ایران) در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۵۰۵ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۳۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۷۴ درصدی در هر سهم حکایت دارد.